Ga naar hoofdinhoud

WSV Wijnhaven heeft een zeventig meter lange steiger voor passanten waar meerdere schepen naast elkaar kunnen liggen. Tevens zijn er comfortabele boxen met zij-steigers.

Als u onze haven in vaart, ziet u de passantensteiger direct rechts. De circa 125 boxen met zijsteigers ziet u links en rechts. Deze boxen zijn in eerste instantie voor onze leden. De boxen aan de Taankade (links als u de haven in vaart) zijn – op aanwijzing van de havenmeester – ook beschikbaar voor passanten als vaste leden er niet zijn.

Op zowel de passantensteiger als bij de boxen is electriciteit en water beschikbaar.

Toegang tot de steigers

De toegang tot de passantensteiger is aan de Mattenkade. De toegang tot de boxen aan de Taankade is ter hoogte van de Boomstraat. De code voor het hek krijgt u bij inschrijving van de havenmeester en betaling van het liggeld. Naast het hek staan karren voor het vervoer van spullen van en naar de boot.

Lang verblijf

Wilt u ‘s winters langer dan drie maanden in onze haven verblijven, dan kunt u soms gebruik maken van een zwerfligplaats tegen een aangepast tarief. U kunt hiervoor een mail sturen aan havencommissaris@wsvwijnhaven.nl. Vermeld hierbij om welke periode het gaat en wat de afmetingen zijn van uw boot.