Ga naar hoofdinhoud

Watersport is razend populair! Ledenstop genoodzaakt…

Scouting Albrandswaard - Home

Beste watersportliefhebbers,

Sinds de COVID-19 uitbraak is er heel wat verandert in ieders leven. Vakanties konden niet door gaan en vrijetijdsbesteding kwam er veelal anders uit te zien. Met als één van de gevolgen dat men in eigen land bleef en/of het water op schoot.

Kwart Nederlanders doet aan watersport, blijkt uit nieuw onderzoek NBTC en Waterrecreatie Nederland Watersportonderzoek: Watersport stijgt in populariteit onder Nederlanders (waterrecreatienederland.nl)
Vandaag de dag zijn er maar liefst 507.800 vaartuigen en 2.600.000 miljoen waterrecreanten.

Zeer geregeld krijgen we aanvragen van mensen die graag lid van onze vereniging willen worden.
De achtergrond is natuurlijk de verkrijging van een ligplaats. Wij kunnen wel nieuwe leden accepteren, maar als er dan vervolgens geen ligplaats beschikbaar is, geeft dit teleurstellingen.

Daarzom hebben wij tot nader order een ledenstop voor nieuwe leden ingevoerd.

Excuses voor het ongemak en hopelijk tot ziens!