Ga naar hoofdinhoud

Nieuwe website

Hoera, hier is dan onze nieuwe website. Het heeft even geduurd maar we wilden dat het direct een goede website zou zijn en dan ben je kritisch. We hopen dat jullie deze site met veel plezier regelmatig zullen bezoeken: dan wel als één van onze gewaardeerde verenigingsleden, dan wel als toevallige of steeds weerkerende passant.

Op deze website kan je een reactie achterlaten over je ervaringen in de haven. Bekijk ons gastenboek en laat gerust een review over het verblijf in de Wijnhaven achter. We hebben ook een Instagram account wsvwijnhaven. Dat leent zich voor het posten van mooie plaatsjes van onze haven of van jullie reis van/naar onze haven. Zet er #wsvwijnhaven bij en het is voor iedereen te zien. Uiteraard leuk als je ons op Instagram wilt volgen. Het icoontje onderaan (bij social) leidt je naar ons Instagram account.

Voor de leden is er een aparte pagina op deze website met verenigingsnieuws. We nodigen jullie van harte uit hierop regelmatig in te loggen om op de hoogte te blijven.