Ga naar hoofdinhoud

Om in aanmerking te komen voor een ligplaats in onze haven, moet u lid zijn van onze vereniging. Bij aanmelding komt u eerst op de wachtlijst. Een plek op de wachtlijst kost € 25,- per jaar.
U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar info@wsvwijnhaven.nl. U krijgt dan het aanmeldformulier toegestuurd. Na ontvangst van alle stukken en na betaling van € 25,-, wordt u op de wachtlijst geplaatst.

Komt er een ligplek vrij, dan kijken wij naar de inschrijfduur en de afmetingen van de beschikbare ligplek in relatie tot de afmetingen van uw boot. Degene met de langste inschrijfduur en een boot, die past op de vrijgekomen ligplek, wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Om de vereniging draaiende te houden, zijn we als leden aan zet. Zonder inzet van de leden, houdt de vereniging op te bestaan. We hebben diverse commissies en een bestuur. Ook als u op de wachtlijst staat, kunt al actief worden voor de vereniging.